Jump to content
Baku365.com
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Экономические, Инфраструктурные, Спортивные, Строительные и Сельскохозяйственные проекты в Карабахе.


Recommended Posts

27.12.2020 в 19:55, Ergenekon сказал:

Энергетическую инфраструктуру итальянцы восстанавливать будут значить... я бы им еще тоннелестроение в Кельбеджаре дал бы)

И в самом деле  в Италии тоннели везде

Link to post
Share on other sites
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Деоккупированные территории рассматривать отдельно от остальной страны не получится. Это раз.   Во вторых, следует четко разделять инфраструктурные проекты от инвестиционных. Первые - базовы

Автору спасибо за отличную и с каждым днем становлящейся актуальной тему, а @Manneken Pis за отличный расклад! По мне: всякие международные кредиты, оффшоризация и программы за счет нефтяного фон

Я слышал от 10 до 13 лет....сколько надо средств не знаю, но если на дорогу из Физули в Шушу выделено изначально 50 млн манат, то думаю много надо..    Теперь пару слов о написанном ТС.. Юзе

Posted Images

On 12/27/2020 at 6:55 PM, Ergenekon said:

Энергетическую инфраструктуру итальянцы восстанавливать будут значить... я бы им еще тоннелестроение в Кельбеджаре дал бы)

Я вам в личку написал..

Link to post
Share on other sites

Кратко о документировании ущерба на прежде оккупированных территориях и процесса подачи в суды за возмещением.

 

 

Link to post
Share on other sites

Prezident: 

"Digər vacib layihəyə də artıq start verilib. Bu, Toğanalı - Kəlbəcər yoludur, bu da çox çətin relyefdən keçən bir yoldur. Bəzi yerlərdə yüksəklik 3500 metr olduğuna görə qış aylarında bu yoldan istifadə etmək çox çətindir. Ona görə tunellərin tikintisi nəzərdə tutulur, müvafiq göstərişlər verilib və bu layihə də indi icra edilir.

Eyni zamanda, göstəriş verilib ki, Horadizdən Zəngilana, oradan Qubadlıya və oradan da Laçın rayonuna qədər yol çəkilsin və hazırlıq işləri gedir. Onu da əlavə etməliyəm ki, Toğanalıdan Kəlbəcərə çəkiləcək yol Laçın rayonuna da davam etdiriləcək. Beləliklə biz iki tərəfdən, - həm şimaldan, həm cənubdan Laçın və Kəlbəcər rayonlarına yol-nəqliyyat infrastrukturu yaradacağıq."

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Kəlbəcərə yolun tikintisinə artıq başlanılıb. Bu sözləri oxu.az-a açıqlamasında Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin (AAYDA) mətbuat xidmətinin rəhbəri Anar Nəcəfli deyib. O bildirib ki, ölkə başçısının tapşırıqlarına əsasən, bu istiqamətdə işlərə start verilib: “Yol Göygöl rayonunun Toğanalı kəndindən başlayaraq, Kəlbəcər-İstisu və Kəlbəcər-Laçın istiqamətlərinə nəzərdə tutulub. Hazırda layihənin hazırlanması istiqamətində işlər gedir. Layihə üzərində axtarış, geologiya və ilkin qiymətləndirmə işləri gedir. Buna paralel olaraq Toğana kəndindən Murov dağı silsiləsi istiqamətinə olan yolun 14 kilometrlik hissəsində tikinti və genişləndirmə, yeni yol yatağının inşası, profilləndirilmə işlərinə başlanılıb.

Ümumi yolun uzunluğu təxminən 190 km-ə yaxındı, lakin layihə işləndikcə avtomobil yolunun uzunluğu dəyişə bilər. Təqribi desək, yolun Toğanalı-Kəlbəcər istiqamətində olan hissəsinin uzunluğu 74 km, Kəlbəcər-İstisu istiqamətində 28 km və Kəlbəcər-Laçın istiqamətinə düşən hissəsi isə 87 km təşkil edir. Layihəyə əsasən yol Göygöl rayonunun Toğanalı kəndindən başlayacaq, Murov dağı silsiləsindən keçərək, Kəlbəcər, İstisu və Laçın istiqamətində davam edəcək. Layihənin ilk 4,5 km hissəsi Toğana kəndinin içərisindən keçir. Layihənin 7, 10 və 13-cü km-liyində mövcud çay körpüləri yerləşir. Onlar yararsız vəziyyətdə olduğu üçün yeni körpülərin layihəsinin hazırlanması və tikintisinə dair işlər də paralel olaraq həyata keçirilir”.

 

Anar Nəcəfli qeyd edib ki, Murov dağı silsiləsinin altından tunellərin inşası nəzərdə tutulur:

 

“Layihənin 16 kilometrliyindən Murov dağı silsiləsi başlanır. Həmin yüksəklik 1900, 3250, hətta bəzi yerlərdə 3500 metrə qədər artır. Buna görə də Murov dağı silsiləsinin altından ümumi uzunluqları təxminən 10-12 km-lik tunellərin inşası nəzərdə tutulur. Bu təbii ki, layihə çərçivədə dəqiqləşdiriləcək. Layihənin keçdiyi ərazidə sərt dağlıq və qayalıq relyefin olması nəzərə alınaraq, yolun hərəkət hissəsinin iki zolaqdan başlayaraq, yoxuşlarda əlavə zolaq verilməklə layihələndirilməsi nəzərdə tutulur. Yəni yol iki-üç zolaqlı olacaq.

Tunellərdə isə hərəkət zolaqlarının sayının 4-ə qədər artırılması planlaşdırılır. Hazırda layihə axtarış, geologiya və ilkin qiymətləndirilmə işləri aparılır. Göygöl rayonunun Toğanalı kəndindən başlayaraq, Murov dağı silsiləsinə qədər olan 14 km-lik hissədə isə artıq müəyyən işlərə başlanılıb”.

 

Mən dediyim variantla çəkəcəklər: Toğanadan Sarıqayaya, ordan üzüyuxarı Murova, dağların içindən də tunellərlə. 

 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
On 1/11/2021 at 1:28 AM, Экономист_Дед said:

Kəlbəcərə yolun tikintisinə artıq başlanılıb. Bu sözləri oxu.az-a açıqlamasında Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin (AAYDA) mətbuat xidmətinin rəhbəri Anar Nəcəfli deyib. O bildirib ki, ölkə başçısının tapşırıqlarına əsasən, bu istiqamətdə işlərə start verilib: “Yol Göygöl rayonunun Toğanalı kəndindən başlayaraq, Kəlbəcər-İstisu və Kəlbəcər-Laçın istiqamətlərinə nəzərdə tutulub. Hazırda layihənin hazırlanması istiqamətində işlər gedir. Layihə üzərində axtarış, geologiya və ilkin qiymətləndirmə işləri gedir. Buna paralel olaraq Toğana kəndindən Murov dağı silsiləsi istiqamətinə olan yolun 14 kilometrlik hissəsində tikinti və genişləndirmə, yeni yol yatağının inşası, profilləndirilmə işlərinə başlanılıb.

Ümumi yolun uzunluğu təxminən 190 km-ə yaxındı, lakin layihə işləndikcə avtomobil yolunun uzunluğu dəyişə bilər. Təqribi desək, yolun Toğanalı-Kəlbəcər istiqamətində olan hissəsinin uzunluğu 74 km, Kəlbəcər-İstisu istiqamətində 28 km və Kəlbəcər-Laçın istiqamətinə düşən hissəsi isə 87 km təşkil edir. Layihəyə əsasən yol Göygöl rayonunun Toğanalı kəndindən başlayacaq, Murov dağı silsiləsindən keçərək, Kəlbəcər, İstisu və Laçın istiqamətində davam edəcək. Layihənin ilk 4,5 km hissəsi Toğana kəndinin içərisindən keçir. Layihənin 7, 10 və 13-cü km-liyində mövcud çay körpüləri yerləşir. Onlar yararsız vəziyyətdə olduğu üçün yeni körpülərin layihəsinin hazırlanması və tikintisinə dair işlər də paralel olaraq həyata keçirilir”.

 

Anar Nəcəfli qeyd edib ki, Murov dağı silsiləsinin altından tunellərin inşası nəzərdə tutulur:

 

“Layihənin 16 kilometrliyindən Murov dağı silsiləsi başlanır. Həmin yüksəklik 1900, 3250, hətta bəzi yerlərdə 3500 metrə qədər artır. Buna görə də Murov dağı silsiləsinin altından ümumi uzunluqları təxminən 10-12 km-lik tunellərin inşası nəzərdə tutulur. Bu təbii ki, layihə çərçivədə dəqiqləşdiriləcək. Layihənin keçdiyi ərazidə sərt dağlıq və qayalıq relyefin olması nəzərə alınaraq, yolun hərəkət hissəsinin iki zolaqdan başlayaraq, yoxuşlarda əlavə zolaq verilməklə layihələndirilməsi nəzərdə tutulur. Yəni yol iki-üç zolaqlı olacaq.

Tunellərdə isə hərəkət zolaqlarının sayının 4-ə qədər artırılması planlaşdırılır. Hazırda layihə axtarış, geologiya və ilkin qiymətləndirilmə işləri aparılır. Göygöl rayonunun Toğanalı kəndindən başlayaraq, Murov dağı silsiləsinə qədər olan 14 km-lik hissədə isə artıq müəyyən işlərə başlanılıb”.

 

Mən dediyim variantla çəkəcəklər: Toğanadan Sarıqayaya, ordan üzüyuxarı Murova, dağların içindən də tunellərlə. 

 

 

 

Maraqlıdıqr hansı şirkətə verdilər bu işi ...

 

Link to post
Share on other sites
1610364374_1579684538_400-oz-gold-bars-a
TOPCOR.RU

Как известно, у победы много родителей, но поражение – всегда сирота. Спустя два месяца после завершения 44-дневной войны в...

 

Очень интересная информация - соглашение было заключено еще в 1997 году.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Bodriy said:
1610364374_1579684538_400-oz-gold-bars-a
TOPCOR.RU

Как известно, у победы много родителей, но поражение – всегда сирота. Спустя два месяца после завершения 44-дневной войны в...

 

Очень интересная информация - соглашение было заключено еще в 1997 году.

 

Все что делалось начиная от назначения Иджра башчысы захваченных районов, подписания контрактов на оккупированные прииски, вывесок дорожных знаков с километражем до оккупированных городов и многое многое другое прочее делалось очень продумано и мудро.

 

Edited by Гегемон
Link to post
Share on other sites

 

ОАО «Азерэнержи» строит новую подстанцию 110/35/10 кВ в Шуше для подключения города к общей энергосистеме Азербайджана, обеспечения его надежным, стабильным и бесперебойным электричеством.

 

 

 

Высоковольтная воздушная линия, идущая через село Шукурбейли в Физули, село Бёюктаглар в Ходжавенде, поселок Дашалты в Шуше, прокладывается вахтовым методом в сложной горной лесной местности, в снежную, туманную и дождливую погоду.

Также отмечается, что в ближайшее время в освобожденных Физулинском, Джебраильском, Губадлинском и Зангиланском районах начнется строительство новых 110 кВ подстанций.

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...

Уважаемый посетитель!

Мы видим, что Вы используете Ad Blocker

Baku365  частично существует на те маленькие деньги, которые генерируются за счет рекламы.
Если Вы хотите дальше читать наш интересный контент, то пожалуйста отключите Ad Blocker.

Этим Вы поддержите свободу мнений и слова.

OK